Re: lug-bg: MySql 4.0.0

  • Subject: Re: lug-bg: MySql 4.0.0
  • From: repo95us@xxxxxxxxx (repo)
  • Date: Thu, 18 Oct 2001 16:08:22 +0000

On Thursday 18 October 2001 08:31, you wrote:

> Izlizame offtopic no da kazha i az neshto :) Summary-to koeto si napravil
> po-gore e chudesno. Obshto wzeto az sam 100% pro Postgres. Edinstveno koeto
> mi triabva na men, a lipsva vav postgresa sa barzite aggregatni funckii
> (count, primerno) i "update in a row" toest pri update na int4 pole da ne
> lepi tupple a da updatva in place. Tova poslednoto pishe che shteli da go
> opraviat. Inache za mysql niamam kakvo tolkova da kazha osven che mi e zhal
> za adminite koito se mychat da vlachat saitove na nego :) Izobshto ne
> skalira dobre za seriozna rabota da ne govorim che TABLE lock-a e
> [...]

 priznavam che se uchudvam da e po-baven chak 8-10
puti mysql-a v niakoi sluchai (bez da vlizam v podrobnosti - ako towa se
dulji na table locks - ne bi triabvalo da vliiae tolkova pri po-maluk broj
useri), inache si ima treski za dialane i chestno kazano si e malko laino. -
Az imah mnogo mrusen problem s ODBC drivera pri "Update" - ?? kakto si raboti
izvednuj tablicata ostavashe traino zakluchena po 2,3,4 puti na den (gledano
prez ODBC) i se nalagashe direktna namesa za korigirane na problemnia zapis.
Oshte po-stranno - sled pipvane na --low-priority-updates v my.cnf - problema
se razredi do 1 put v sedmica, koeto spored mene si e oshte po-gadno.
Tova e dosta izvun topica - no ako niakoj znae neshto (siguren sum che koito
e vruzval windows mashini direktno e imal podoben problem.) shte se radvam da
kaje