Re[2]: lug-bg: Karti s 4/8 Seriini portove

  • Subject: Re[2]: lug-bg: Karti s 4/8 Seriini portove
  • From: moni@xxxxxxxx (Simeon Vlahov)
  • Date: Thu, 15 Nov 2001 16:32:57 -0800

Hello Teodor,

Thursday, November 15, 2001, 5:01:27 AM, you wrote:

Teodor> tova sa t.nar. "Multiserial boards" nali?
Teodor> Izpolzvat gi malkite ISP-ta, za da si nakachat modemite kum servera :)))
Teodor> Dazhe gi i kaskadirat :))

Teodor> Takiva gi ima mnogo. Ima edna slivenska firma "ETA", koqto gi pravi. e-maila
Teodor> im e: eta@xxxxxxxxxxxxx
Teodor> A inache modeli mnogo - LG, Cyclades (goliam bokluk sa).
Teodor> Ama ako ne te stiskat parite - kupi si Equinox. Mislia che infoguard gi
Teodor> prodavaha. Zhelezni sa platkite.
Teodor> Puskat ti po full 115200bps na vseki port (povecheto ostanali platki
Teodor> share-vat skorostta na serijnite portove).

Teodor> ----- Original Message -----
Teodor> From: "Ivaylo Toshev" <ivo@xxxxxxxxxxxxxx>
Teodor> To: <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Teodor> Sent: Thursday, November 15, 2001 12:12 PM
Teodor> Subject: lug-bg: Karti s 4/8 Seriini portove

Teodor> koiato
Teodor> ottogava.
Teodor> porta.

Teodor> Zagora

Teodor> A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
Teodor> http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

Az imam edna 4 port proizvoditel *ebali_maa_mu* i se chudia na koj da
ia probu ... ops prodam ? :)))

--
... You can never make something idiot proof because the idiots are so clever!