Re: lug-bg: D Best Mailer - a sporete sega!

  • Subject: Re: lug-bg: D Best Mailer - a sporete sega!
  • From: luben@xxxxxxxxx (Luben Karavelov)
  • Date: Fri, 16 Nov 2001 05:58:37 +0200

On Thu, Nov 15, 2001 at 04:34:25PM +0100, Teodor Georgiev wrote:
> gorkia ti. Magareto ako ne si pokazhe magariata v sriada sutrinta na pazara, kakvo magare shte e.

vseki ima pravo na mnenie i mozhe da go izraziava kakto si iska, stiga
da ne zasegne niakoi drug.

> Za saita i nagradata sichki znaem. Ama to mai beshe za exploit, ne bug.

e tova che niama vse oshte otkrit bug, koito da mozhe da se exploit-va,
govori dosta za kachestvata na qmail. prez tova vremme sendmail,exim
etc. natrupaha dylgo dosie v bugtraq s ne tolkova bezobidni bugs & explits

> A btw, ako edna programa mi e oriazana do dupka, taka che i az da ne moga da q polzwam - ebal sum ti che e the most
> secure.

qmail e "toolkit", kakto i djbdns. tova shte reche, che praviat tova,
koeto im kazhesh. poddyrzha pochti vsichki standartni za smtp server
features, kakto i niakoi specifichni. ne se seshtam za neshto, koeto da
ne mozhe da se napravi s qmail ili v kombinacia s nego (e shto se
otnasia do mail, a ne da rechem do kafevarki:)

az polzvam qmail ot 2 godini i zym se ubedil, che e naistina "reliable"
reshenie za mail. za tova govori sobstveno i koi go izpolzva - yahoo,
hotmail (predi da minat na nt) i t.n. poddyrzhal sym i razlichni
sendmail etc. serveri, no vypreki tiahnoto neznachitelno
natovarvane sym imal znachitelno poveche problemi s tiah.

> Podhodi kraino detski kum debata...
>
> Ne kazvam che Qmail e losh, ama ako vsichkite mu priwurzhenici sa kato teb.. ... .. ..

e az ne kazvam syshto, che drugite mail serveri sa loshi, a che tova
koieto otkrivam v qmail naistina ma zadovoliava po otnoshenie na
sigurnost i stabilnost i prosto ne znam dali bih mogyl da nameria neshto
s koeto da go zamenia. drug e problema, i che sled mnogo resheni
konkretni situacii s qmail imam "know-how", koeto s drugi mail serveri
niamam. a i trudno shte se navia tepyrva da sedna da izuchavam kosmarnia
syntaksys i semantika na sendmailskite conf fileove.

best regards
luben

Luben Karavelov                    [phone] +359 2 9877088
Network Administrator                     [ICQ#] 34741625

<HR>
<UL>
<LI>application/pgp-signature \\\\\\\\\ \\\\: stored
</UL>