lug-bg: Dial up mizeriii (Off-topic)

  • Subject: lug-bg: Dial up mizeriii (Off-topic)
  • From: monkeylv@xxxxxxxxxxx (Kiro Komara)
  • Date: Tue, 20 Nov 2001 08:13:06 +0200

Zdr na vsi4ki,

 sazhelqvam 4e vi zanimavam s takav problem, no naistina mi pisna ve4e. Az
sam na dial up kam SpeedBG v Stara Zagora. Oba4e ve4e mi doide do gusha samo
ot mizeeri ot roda na dropvane prez 10 min ili pak ne mi priema password-a v
prodalzhenie na 10 min, posle si q priema idealno. Predi pone sutrin beshe
snosno a sega si pravi kakvoto si iska. Kazhete mi kade e problema da znam
na koga da se oplakvam, na poshtata ili na SpeedBG. Samo treperq nad modema
da ne disconnectne :((( Parvo si misleh, 4e e ot winboze-a, no i pod Linux
mi pravi sashtitie neshta?!?!
Znam, 4e pove4eto ot vas ot davna sa zabravili takiva problemi, no ako nqkoi
mozhe da mi pomogne shte mu bado blagodaren do zhivot....

           KIRO

PS
Dokato napisha toq email me dropna 2 ppati :(((