Re: lug-bg: Dial up mizeriii (Off-topic)

  • Subject: Re: lug-bg: Dial up mizeriii (Off-topic)
  • From: vd298@xxxxxxxxxxxxxxx (Vladimir Djouvinov)
  • Date: Tue, 20 Nov 2001 09:00:31 +0000 (GMT)

Zdrasti,

On Tue, 20 Nov 2001, Kiro Komara wrote:

> sam na dial up kam SpeedBG v Stara Zagora. Oba4e ve4e mi doide do gusha samo
> ot mizeeri ot roda na dropvane prez 10 min ili pak ne mi priema password-a v
> prodalzhenie na 10 min, posle si q priema idealno. Predi pone sutrin beshe
> snosno a sega si pravi kakvoto si iska. Kazhete mi kade e problema da znam
> na koga da se oplakvam, na poshtata ili na SpeedBG.
Ako predi e rabotil dobre sutrin, tova podskazva, che problemyt e pri tvoq
ISP, zastoto telefonnite linii nqmat takiva svoistva.

> Samo treperq nad modema
> da ne disconnectne :((( Parvo si misleh, 4e e ot winboze-a, no i pod Linux
> mi pravi sashtitie neshta?!?!
> Znam, 4e pove4eto ot vas ot davna sa zabravili takiva problemi, no ako nqkoi
> mozhe da mi pomogne shte mu bado blagodaren do zhivot....
Napylno ti sychuvstvam :-(

Prekysnvaneto na ppp vryzkata mowe da se dylwi i na losha telefonna
vryzka, osobeno ako signalyt se gubi za poveche ot 1 sek. ili ima
prekaleno silni smusteniq. I pri dvata sluchaq modemyt gubi CARRIER
signala, koito sochi che ima vryzka mejdu modemite. Ako CARRIER signalyt
se zagubi za po-dylgo vreme, ediniqt ot modemite prekysva liniqta. Tova
vreme mowe da se udylwi s nqkolko sekundi, ne si spomnqm s kakyv parametyr
obache. Ako ISP modemyt prekysva mnogo byrzo sled gubene na CARRIER,
korekciqta ot tvoqta strana edva li ste pomogne.

Vladimir Djouvinov