Re: lug-bg: Dial up mizeriii (Off-topic)

  • Subject: Re: lug-bg: Dial up mizeriii (Off-topic)
  • From: qsin@xxxxxxxxxxxx (Yavor Atanasov)
  • Date: Tue, 20 Nov 2001 12:39:43 +0200

Opitaj nomera s kondenzatora na Milen Vasilev (brat mi chak kato
mahna tozi kondenzator se vurza izobshto s Internet) a sled tova
si pregledaj dokumentacijata na modema za da go napravish po-
ustojchiv pri zashumena vruzka. Pone pri USR modem na vremeto
postignah neverojatni rezultati s dopulnitelni nastrojki.

Po edno vreme na site-a ma "MIcrophon i mishka" imashe njakakva
informacija za setvane na modem pri mnogo shumna vruzka (no ne e
zadilzhitelno da sraboti perfectno tochno s tvoja modem). Pregledaj
i ruskite site-ove - www.reactor.ru
ili
http://www.google.com/search?hl=bg&q=%EC%EE%E4%E5%EC+%F8%F3%EC&btnG=%D2%FA%F
0%F1%E8

Procentite gore mozhe da sa ot Unicod-a.
Zadaj zapitvane v Google za:

модем Ñ?Ñ?м

i razgledaj site-ovete

Yavor Atanasov