Re: lug-bg: IP Shaper cbq.init i sch_cbq module

  • Subject: Re: lug-bg: IP Shaper cbq.init i sch_cbq module
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (mano)
  • Date: Thu, 13 Dec 2001 20:41:53 +0200

Zdraveite

Vyprosyt m i e poveche prednaznachen za Nedko Dimitrov no niama da othvyrlia
i otgovori ot drugi v grupata.

Znachi obiasniavam nabyrzo.
Puskam IP shaper s kernel 2.2.19 sys script cbq.init

1. Pri pyrvia start na cbq.init scripta mi dade che niamam iproute2.
Tova go opravih kato instalirah tezi utils.

2. Pri vtoria start dade greshka che niamam modul sch_cbq.
Prekompilirah kernela s tozi modul i sega toi se namira v
/lib/modules/2.2.19/misc
Sled kato pusnah pak scripta izleze che modula ne iska da se zaredi.
Eto greshkata, koiato se poluchi:

/lib/modules/2.2.19/misc/sch_cbq.o: init_module: Device or resource busy
/lib/modules/2.2.19/misc/sch_cbq.o: Hint: insmod errors can be caused by
incorrect module parameters, including invalid IO or IRQ parameters
/lib/modules/2.2.19/misc/sch_cbq.o: insmod
/lib/modules/2.2.19/misc/sch_cbq.o failed
/lib/modules/2.2.19/misc/sch_cbq.o: insmod sch_cbq failed
**CBQ: could not load module sch_cbq

Opitah se da insmod tozi modul no syshtoto syobshtenie izleze.
Mojesh li da mi pomognesh po niakakyv nachin ?

Blagodaria.

mano