Re: Re: lug-bg: off-topic: tarsime sys-admin

  • Subject: Re: Re: lug-bg: off-topic: tarsime sys-admin
  • From: todorin@xxxxxx (Todor Belev)
  • Date: Tue, 08 Jan 2002 09:03:15 +0200

AAAA Georgi,
nema takova neshto,az se pobyzikah malko s Borkata.
Te ciala Sofia go znaiat che toi tia pari ne moje sumarno
da gi broi na vsichkite si rabotnici, pyk kamo li na edin.
Pa ako nameri niakoi studentche v 1-2 kurs da mu raboti za
200 leva nai-dobre inache ne go vijdam.
Ama i ne znam koi moje da se izlyje da raboti pri nego.

Todorin