Re: lug-bg: mgetty

  • Subject: Re: lug-bg: mgetty
  • From: teodor@xxxxxxxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Wed, 9 Jan 2002 10:52:57 +0100

ok, here it is:

1.

root@hosting:/home/teodor/mgetty-1.1.27# vi Makefile

vutre CFLAGS stava taka:

CFLAGS=-O2 -Wall -pipe -DAUTO_PPP

nishto drugo ne pipai.

2.

root@hosting:/home/teodor/mgetty-1.1.27# cp policy.h-dist policy.h

3.

root@hosting:/home/teodor/mgetty-1.1.27# vi policy.h

tuk mozhe da promenish:

#define DEFAULT_PORTSPEED       38400  ; mozhe da ia vdignesh, ama az lichno
si imah problemi
kato ia biah setnal na 115200 predi vreme. Modemite se duneha. T.e. otgovori
na povikvane i sled kato
dropne uvisva i ne iska da priema poveche obazhdania, ili puk dropi chesto.
Ebesh li mu maikata ot kvo
beshe. Te i modemite biaha edni kirlivi.

#define MODEM_INIT_STRING       "ATS0=0Q0&D3&C1"

4.

root@hosting:/home/teodor/mgetty-1.1.27# make

root@hosting:/home/teodor/mgetty-1.1.27# make install

5.

root@hosting:/home/teodor/mgetty-1.1.27# cd /usr/local/etc/mgetty+sendfax/

dialin.config ne go pipash, osven ako ne si na cifrova i da nalagash razni
CLIP policy-ta.
mgetty.config sushto.

6. otvariash login.config i tam dekomentirash slednia red:

#/AutoPPP/ -    a_ppp   /usr/sbin/pppd auth -chap +pap login debug

mozhe da go napravish i taka:

/AutoPPP/ -    -   /usr/sbin/pppd auth -chap +pap login debug

htoto inache kato dadesh "who" i kato user ti izliza samo "a_ppp".

7.

Posle v inittab si slagash mgetty-to avtomatichno da vdiga pri answer:

S1:2345:respawn:/usr/local/sbin/mgetty ttyS1 -s 57600 -D -a
S2:2345:respawn:/usr/local/sbin/mgetty ttyS2 -s 57600 -D -a

vsichko drugo, koeto ostava e da si naglasish init stringa i opciite za pppd
za vseki  serien port:

/etc/ppp/options.ttyS#

tam IP da razdava i t.n.

imah niakade i patch, koito pravi force mapping na nomera na ppp interface-a
kum daden serien port,
moga i da go izrovia.

te tova e.