Re: lug-bg: [OFFTOPIC] t.n. "ISP" bol.bg

  • Subject: Re: lug-bg: [OFFTOPIC] t.n. "ISP" bol.bg
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (mano)
  • Date: Fri, 11 Jan 2002 21:27:16 +0200

Da ti kaja chestno na mitko.com edva li mu puka dali userite na
ISP-to mu shte mogat da gledat top.bg ili kakvoto i da bilo tam.
No az te podkrepiam v nachianieto ti zashtoto za momenta
tova e nai-goliamoto nakazanie za edno ISP t.e. potrebitelite mu da
niamat dostyp do niakoi BG sites. A ako poveche hora napraviat
kato teb e napravo ubiistveno. Predstavete si ISP prez koeto se otvariat
samo
mejdunarodni saitove kolko li useri she ima ?

mano