Re: lug-bg: cdrom problem + More

  • Subject: Re: lug-bg: cdrom problem + More
  • From: vaso@xxxxxxxxxxxxxxxx (Vasil Petrov)
  • Date: Fri, 11 Jan 2002 21:11:45 +0200 (EET)

Pravi si absolutno zaduljitelno e da se kaje kolkoto moje poveche za
problema, a ne samo "Zashto kernela mi vadi che ima voda vav flopito?" i
"Moje li da se prepulni /dev/null?", tova v kraka na shegata :>.
Loshoto e che nqkoi hora ne znaqt che e ot znachenie i zadavat nepravilni
vaprosi, no........

Vasil Petrov