Re: lug-bg: cpu

  • Subject: Re: lug-bg: cpu
  • From: whitefang@xxxxxx (Angel Valkov)
  • Date: Thu, 17 Jan 2002 15:21:21 +0200

On Thursday 17 January 2002 12:04 pm, you wrote:
> [...]
> ustrojstvata koito go poddyrzhat (dano imash takiva) , da vidish dali ste
> se reboot-ne machinata.

> VIA po princip imat navika ot vreme na vreme da pravqt buggy chipsets -
> posledniq primer e v KT133 ili KT133A maj beshe, duno Abit nqkoe si, s
> Duron na neznam si kolko  - citiram po pamet. Na Win2000 machina (nqmat
> Linux tam) pri vklu4vaneto na DMA za ustrojstvata kojto go poddyrzhat
> machinata se reboot-va vednaga. Okaza se 4e problema ne v BIOS i Windows -
> problema e v chipset-a i po-to4no v uzhniqt mu (southern)  most, kojto
Ami za imam edim MVP3 lepnat na markovo duno. Moga da ti kaja 4e niamam nikvi
griji ot 2,5 godini.
Imam i edin Abit K7 s KT133. Takova 4udo kakvoto kazvash za Bug2K niama.
Linux-2.4.16 syshto raboti perfectno. Edinstvenia mu problem e pyrvoto
USB. No predpolagam 4e tova se dylji na izpylnenieto a ne na chipset-a.
Vtoroto USB si raboti 4udesno.
Da ne zapo4vame flamewar na tema HWD :).
Intel syshto imam edin kup bugavi chipseti, dokolkoto si spomniam.
A South Bridge-a na VPX chipset-a naistina ima bug v IDE controlera.
Iavor moje da probva s hdparm s opcia -d2. ( Tva mai pomagashe ), ako
problema mu e v IDE-to ( Az li4no ne smiatam 4e tova mu e problema ).

  • Във връзка с:
    • Re: lug-bg: cpu
      • Изпратено от: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Относно: