Re: lug-bg: Dobra Novina

  • Subject: Re: lug-bg: Dobra Novina
  • From: yanev@xxxxxxxxxxx (Yanev)
  • Date: Thu, 17 Jan 2002 15:23:30 +0200

        AZ moze da sum now tuk, no towa nqma da mi poprechi da izrazq blagodarnosta
si zatowa che wse pak sustestwuwa mqsto kato tozi list w Bulgariq.  Zatowa
che ima hora koito se zanimawat .... i zatowa che ima hora koito darqwat

        A za bira ... moze da i stuedeno ... ama nawun ... a AZ wikam birata da se
pie na zakrito ;-\

                                YaneV