RE: lug-bg: Linux Distribucii v Bulgaria

  • Subject: RE: lug-bg: Linux Distribucii v Bulgaria
  • From: j_jov@xxxxxxxx (Jovko Jovkov)
  • Date: Fri, 18 Jan 2002 10:36:36 +0200

Za poreden pyt mnogo blagodarq na vsichki otgovori li mi za kratkiq tochen i
qsen otgovor.
Milsq, che nie veche sme naistina edno zrqlo obstestvo ot potrebiteli.
 Mislq, che e v krak s "Diskusiqta" koqto stoi v Suject line -a da vi kazha,
che dnes sestrata na bratovcheda na vtoriq sekretar na shefa na edna firma e
s cherveni bikini na sini tochki