RE: lug-bg: Linux Distribucii v Bulgaria (Offtopic)

  • Subject: RE: lug-bg: Linux Distribucii v Bulgaria (Offtopic)
  • From: velin@xxxxxxxxxx (Alexander Velin)
  • Date: Fri, 18 Jan 2002 11:45:11 +0200 (EET)

On Fri, 18 Jan 2002, Jovko Jovkov wrote:

>  Mislq, che e v krak s "Diskusiqta" koqto stoi v Suject line -a da vi kazha,
> che dnes sestrata na bratovcheda na vtoriq sekretar na shefa na edna firma e
> s cherveni bikini na sini tochki

Ne e zle da dobawish i kakaw razmer... Sashto tsveta na sutiena, na kosata
i.. Estestweno, na wsichki stawa iasno, che waprosnata firma prodawa
Mandrake, ta ti za towa si tragnal po werigata za da stignesh do
deviokata, koiato sigurno si zasluzhawa. Uspeh !

Towa w kraga na shegata, da se razwedri malko nastroenieto. Inache
izlgezhda wse edno che se uchudwash che ne ti se otgowaria na towa koeto
si pital, a na neshto sawsem drugo koeto dazhe ne si i predpolagal che
mozhesh da popitash, ta za towa i ne si pital... mi normalno, pogledni
gore headera - tam pishe lug-bg.

Ta kato prikluchim s glupostite: ne sam chuwal niakoi da prodawa
Mandrake... sazhaliawam.

--
Alexander 'fccf' Velin,
velin@xxxxxxxxxx