Re: lug-bg: Mass e-mail

  • Subject: Re: lug-bg: Mass e-mail
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Mon, 21 Jan 2002 18:21:32 +0200

On Monday 21 January 2002 17:47, you wrote:
>    Zdravei!
>
>    Interesen posting!
>
>    Niama universalen nachin kak da izpratish mail do vsichki potrebiteli
> navednazh v edna sistema i to raboteshta pod Sendmail bez da znaesh
> vsichki tezi potrebiteli.
>
>   1. Samia Sendmail nishto ne znae za potrebitelite na sistemata. Toi
> samo proveriava dali niakoi potrebitel sashtestvuva ili ne, no ne pazi
> v sebe si podobna informacia, t.e. toi pita sistemata. Tova vazhi ne samo
> za Sendmail i za qmail, postfic, exim. Vazhi dori i za EMWAC IMS za
> Windows.

> [...]

az da si kazha 4estno ne sym se mnogo zamislql za nqkakvi problemi ot
setvaneto na podoben mail list s "usernames" v dadena sistema...
obremenqvajki samiq mail server... no ako adresa na usera predstavqlvast
list-a ostane company ili person secret nqma problem ... demek nqma koj da
spam-va userite koito si zapisal v lista bez tqhno znanie taka da se kazhe...

No pyrvata mi ideq beshe kato se sdobish s "usernames" i posle syzdadesh
"usermails" da se zacikli mutt da im post-va na vsi4ki tam kvoto trebe ...

--
Greets,
fr33zb1