Re: lug-bg: netcat

  • Subject: Re: lug-bg: netcat
  • From: stefkk@xxxxxx (Stefan)
  • Date: Mon, 28 Jan 2002 20:31:31 +0200

:)))))) Koia distro izpolzvash ???
 Ami kakvo da ti kaja
Ili triabva da imash mnogo tarpenie ili prosto da p[robvash pak i pak
Na mene sas Mandrake Software Manager ako znaesh samo kolko pati mi se e
sluchvalo neshto podobno
Ei taka da si spre v nachaloto na instalaciata bez da mi iska da vkaram
CD-to ili neshto ot sorta. Ne znam dali e ovisvala programata ili neshto
drugo ama... Povtorenieto mu e maikata
Kato ne stane Porbvash Pak dokato vij se setilo da go napravi :))
Ili chakai povechko da vidish da ne bi da misli vse oshte - az ne go
moga tova.
Ama mislia che otkakto imam 328 Mb ram vmesto 128 kakto predi problemite
sa mi vse po malko mai ne sam siguren.
Bye