Re: lug-bg: netcat

  • Subject: Re: lug-bg: netcat
  • From: vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Vesselin Kolev)
  • Date: Tue, 29 Jan 2002 09:44:50 +0200

Organiziram bezplatni demonstracii na tova kak se updatevat, postaviat
ili mahata RPM paketi sas kpackage pod Mandrake LINUX 8.1 (Vitamin)
varhu mashina Pentium 133 MHz, 64 MB RAM i 4 GB HDD :)) Za povtorna
demonstracia iskam pocherpka (mnogo sam kaprizen otkam kulinarnata
strana na neshtata )

  :)))
    Vesselin