Re: lug-bg: open source initiativa v de

  • Subject: Re: lug-bg: open source initiativa v de
  • From: vaso@xxxxxxxxxxxxxxxx (Vasil Petrov)
  • Date: Fri, 1 Feb 2002 00:07:16 +0200 (EET)

On Thu, 31 Jan 2002, George Danchev wrote:

> q daj opredelenie kakvo razbirash pod "bulgarska distribuciq" ... nesto s
> nekvi specialni init scriptove li ste e (razli4no ot SystemV-style i
> BSD-style init scrits) ... sys nqkuf special Package Manager li ste e ili
> nesto drugo super special ...
>
> (ne gledaj Red Flag stoto tam case-a e dosta dosta po-slecialen, pyrvo ima
> dosta protivore4iq s GPL stoto oniq zatvarqt GPL kod, company-to se dotira ot
> dyrzhavata i t.n. oniq gledat na tazi distro  edva li ne kato na vid
> vyoryzhenie, te sa otka4alki naistina ;)

Ne chak da se pravim na kitaici ne e nujno, mislq si za neshto
lokalizirano, dobre napraveno i paketirano za horata po ofisite,
ucherejdeniqta i uchilishata. Neshto koeto da moje da se kaje che ima
support v Balgariq ot nqkogo na kogoto moje da se razchita. Toza e
svurzano v posledstvie s nqmiraneto na hora za tazi podrujka, pochti nikoi
nqma da se hvane da si sloji na komputrite v ofisa neshto koeto nqma koi
da go pogledne ako se skape (a edna sekretarka e sposobna na vsichko).

> [...]
> hvanat na edno takova horo. Nezabravqj i finansovite razhodi za banthwidth,
> machines , domain taxes i t.n. i t.n. ... support.
> Po rezonen e vyprosa kakvo e neobhodimo na sega systestvuvashtite distrota 4e
> da se kazhe 4e sa 100% bulgarizirani... i ako ne sa to mozhe li da se napravi
> nesto po vyprosa, koeto ste iziskva 1000 pyti po-malko usiliq ot zapo4vaneto
> from scratch... No i za tova edva ste se namerqt hora ... ne vizhdash li 4e
> nqma koj da napishe/podyrzha edin sto gode svesten book po vyprosa ... horata

Eto tuka sam saglasen 100% s teb. Trqbva da se namerqt pari i hora koito
da svurshat cqlata rabota. I tuka idva loshata novina za sega nqma hora a
pak pari... Ne mi se vqrva government da dade pari za razrabotka na takav
proekt, no namerqt li se shte stane.

Vasil Petrov
ICQ: 148194425