Re: lug-bg: open source initiativa v de

  • Subject: Re: lug-bg: open source initiativa v de
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Thu, 31 Jan 2002 17:10:27 +0200

> Ima gore-dolu dostatachno informaciq za Linux po spisaniqta i v Internet.
> Poblem spored men e che ne mojem da se organizirame za syzdavane na edna
> bargarska distribuciq s koqto moje da se kaje che ima support ot strana na
> nqkoi. Tova e edin koz, koito za sega nqmame i bez tova nqma nachin
> nqkoi da ni oburne dostatachno vnimanie. Koi shte se hvane na horoto kato
> ne znae sreshtu kakvo se izpravq? Zadavali li ste si vaprosa koi shte si
> smeni platformata kato nqma alternativa, i smqtam che naistina edin
> srednostatisticheski potrbitel shte se oburka ot mnojestvoto distribucii,
> [...]

q daj opredelenie kakvo razbirash pod "bulgarska distribuciq" ... nesto s
nekvi specialni init scriptove li ste e (razli4no ot SystemV-style i
BSD-style init scrits) ... sys nqkuf special Package Manager li ste e ili
nesto drugo super special ...

(ne gledaj Red Flag stoto tam case-a e dosta dosta po-slecialen, pyrvo ima
dosta protivore4iq s GPL stoto oniq zatvarqt GPL kod, company-to se dotira ot
dyrzhavata i t.n. oniq gledat na tazi distro  edva li ne kato na vid
vyoryzhenie, te sa otka4alki naistina ;)

Posle si zadaj vyprosa kolko hora imat vreme/sili/vyzmozhnosti/zhelanie da se
hvanat na edno takova horo. Nezabravqj i finansovite razhodi za banthwidth,
machines , domain taxes i t.n. i t.n. ... support.
Po rezonen e vyprosa kakvo e neobhodimo na sega systestvuvashtite distrota 4e
da se kazhe 4e sa 100% bulgarizirani... i ako ne sa to mozhe li da se napravi
nesto po vyprosa, koeto ste iziskva 1000 pyti po-malko usiliq ot zapo4vaneto
from scratch... No i za tova edva ste se namerqt hora ... ne vizhdash li 4e
nqma koj da napishe/podyrzha edin sto gode svesten book po vyprosa ... horata
nqmat vreme prosto...

--
Greets,
fr33zb1