Re: lug-bg: samba-domain

  • Subject: Re: lug-bg: samba-domain
  • From: vaso@xxxxxxxxxxxxxxxx (Vasil Petrov)
  • Date: Fri, 8 Feb 2002 10:18:02 +0200 (EET)

Ako slojish vsichki IP-ta i MAC adresi na mashinite s arp nqma da mogat da
bqgat ot ip adresa si : arp -s IP M:A:C:A:D:D:R:E:S:S , t.e smenqt li si
ip-to nqma net. Do tuk dobre, sled tova si puskash programa ot tipa na
ntop http://www.ntop.org koqto da sledi za trafika ot mashinite.
Ako sam te razbral pravilno tova shte svarsh rabota.

=   Vasil Petrov   =
=  ICQ: 148194425  =

  • Относно: