lug-bg: Linux - E.R.P SAP ...

  • Subject: lug-bg: Linux - E.R.P SAP ...
  • From: todorin@xxxxxx (Todor Belev)
  • Date: Fri, 08 Feb 2002 10:31:59 +0200

Zdraveite,
predi niakolko sedmici zapochna edno leko obsyjdane v stil
ima li Schetovoden i Workflow software pod linux.
T.e. Biznesa dali moje da polzva produkti.
Zainteresuvah se ot analogichni produkti ot roda na SAP i
reshenia za E.R.P pod Linux.
Namerih edno koeto mi se vijda dosta podhodiashto,
napisano e na Java klient server i e multiplatformeno.

www.linux-kontor.de

Stranicata im e v ujasno systoianie sega , no sa imali
stara na koiato uspiah da svalia niakakva dokumentacia.
Iskam da popitam dali niakoi e podhvashtal da vnedriava
sluchaino tova neshto, vijda mi se dosta seriozno kato
zamisyl.
Samo za schetovodstvo namerih edno drugo - multi
accounting, rabotesht s baza i PHP.

www.sql-ledger.org

Shte byda blagodaren ako niakoi spodeli opit s niakoi
podobni produkti syshto.
Blagodaria vi

Todorin