Re: lug-bg: PHP & SQL

  • Subject: Re: lug-bg: PHP & SQL
  • From: bombe@xxxxxxxxx (Vesselin Kotarov)
  • Date: Mon, 11 Feb 2002 14:51:07 +0200

Zdrasti :)

----- Original Message -----
From: "Valery Dachev" <valery@xxxxxxxxxx>
To: <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, February 11, 2002 2:18 PM
Subject: lug-bg: PHP & SQL

> Zdrasti,
>
> Imam niakolko problema, koito se opitvam da razresha:
> 1) Imam problem s file uploads. Ne moga da kacha file po-goliam ot ~2Mb.
>   V php.ini limit-at e vdignat na 20 Mb, no ne dava efekt. S linux-ki
>   Apache+PHP prosto PHP-to vse edno che ne chuvalo za file vav formata,
>   koiato poluchava. Pod Winboze Apacha+PHP s Internet Explorer dava
>   "Connection failed or DNS error". Niakakvi idei ?

wdigni timeout-a za izpylnenie na php script (pak ot php.ini)

> 2) Iskam po niakakav nachin celiat output na PHP-to da go keshiram po
vreme
>   na izpalnenieto na samoto PHP i nakraia eventualno da go izpliuia nakup
>   ili da pokaja neshto drugo (ako e stanala niakakva greshka po sredata).
>   Za tova obache ne iskam da polzvam niakakvi promenlivi, zashtoto mi se
>   struva, che dosta pamet shte se iziade pri povechko zaiavki.

taka ili inache php-to qde zwerski kakwato i da e pamet, taka che ne se
pritesnqwaj :)

> 3) Kolkoto do SQL, triabva mi alternativa na MySQL - free i da raboti,
>   kakto pod Linux, taka i pod Winsboz... Okazva se, che MySQL VAOBSHTE ne
>   e tolkova dobar database pri po-seriozni prilojenia. (Ako niakoi se
>   interesuva, ima edin dokument "Why Not MySQL ?", kadeto dosta dobre e
>   opisano kolko neseriozno e otnoshenieto na ekipa na MySQL kam
>   funkcionalnostta, koiato edin database triabva da ima.

Nqkoj da e kazwal, che e dobyr ? :) wsichko se swevda do towa kak go
polzwash.
ako ti se tyrsi alternatiwa - probwaj s postgresql .. ama ne znam dali ima
za windows ...
i wse pak kakwo imash predwid kazwajki "seriozno prilovenie" ? nqkakwo
opisanie na
bazata ?

> Ami tova e. Blagodaria predvaritelno.

hth. bOmbe.