Re: lug-bg: PHP & SQL

  • Subject: Re: lug-bg: PHP & SQL
  • From: valery@xxxxxxxxxx (Valery Dachev)
  • Date: Tue, 12 Feb 2002 12:43:43 GMT

Zdrasti, Bombe,

Vesselin Kotarov writes:

> wdigni timeout-a za izpylnenie na php script (pak ot php.ini)

30 sec sa dostatachni predpolagam ? rabotata e tam, che greshkata se
izpliuva vednaga ...

> Nqkoj da e kazwal, che e dobyr ? :) wsichko se swevda do towa kak go
> polzwash. ako ti se tyrsi alternatiwa - probwaj s postgresql .. ama
> ne znam dali ima za windows ...

Mislia che niama. Mislia da probvam da go kompiliram sas Cygwin.

> i wse pak kakwo imash predwid kazwajki "seriozno prilovenie" ? nqkakwo
> opisanie na bazata ?

Ami ... ne moga da pravia rekursivni zaiavki bez stored procedures, ne
poddarja subqueries, niama triggers ... Rabotata e tam, che boriava s
naistina vajni danni - obrabotvam kreditni karti, prodavam software i
naistina moje da stane niakoi gaf, kato da prepechelia ot niakoi klient
izvestna suma, bez da mu dam nishto, v sluchai, che stane neshto...

  • Във връзка с: