Re: lug-bg: PHP & SQL

  • Subject: Re: lug-bg: PHP & SQL
  • From: vd298@xxxxxxxxxxxxxxx (Vladimir Djouvinov)
  • Date: Tue, 12 Feb 2002 15:34:57 +0000 (GMT)

Çäðàâåéòå,

On Tue, 12 Feb 2002, Valery Dachev wrote:

> Mislia che niama. Mislia da probvam da go kompiliram sas Cygwin.
Cygwin å *íà÷èíúò* çà ïîëçâàíå íà POSIX ïðèëîæåíèÿ ïîä Windows.
Äíåñ íàïðèìåð ïóñíàõ gcj ïîä NT ñ íåãî.

> Ami ... ne moga da pravia rekursivni zaiavki bez stored procedures, ne
> poddarja subqueries, niama triggers ...
Âÿðíî å, ÷å MySQL íå ïîääúðæà òåçè ôóíêöèè. Íî òîâà íå çíà÷è, ÷å òè íå
ìîæåø äà ãè èçïúëíèø â òâîÿòà àïëèêàöèÿ êàòî ïàê ïîëçâàø MySQL.

Ìèñëÿ, ÷å íà bgIT.net ñ ÌÄÌ ñìå èçïúëíèëè ïîíå ïúðâèòå äâå íåùà, áåç äà å
áèëî íóæíî äà ñìåíÿìå MySQL ñ äðóãà áàçà ;-)

Ïîãëåäíè íàïðèìåð system/object.php -> object_delete() çà äà âèäèø êàê ñå
ïðàâè ðåêóðñèÿ çà garbage collection.

> Rabotata e tam, che boriava s
> naistina vajni danni - obrabotvam kreditni karti, prodavam software i
> naistina moje da stane niakoi gaf, kato da prepechelia ot niakoi klient
> izvestna suma, bez da mu dam nishto, v sluchai, che stane neshto...
Ìèñëèø ëè, ÷å PHP å íàé-ïðàâèëíèÿò èçáîð çà åäíî òàêîâà ïðèëîæåíèå?
Ïîãëåäíè è Java servlets - èìà ïî-äîáðà ïîääðúæêà çà ñåñèè, à è Java
ïëàòôîðìàòà ïðåäëàãà ïî-âèñîêà ñèãóðíîñò îò åäèí PHP ñêðèïò.

Àç ëè÷íî ñúì ðåçåðâèðàí îòíîñíî ïîëçâàíåòî íà PHP çà òâîèòå öåëè. Íå ÷å íå
ìîæå äà ñå ñòîðè ñèãóðíî, íî ùå áúäå ìíîãî ïî-òðóäíî è ñêúïî äîêàòî
íàïðàâèø åäíî ñèãóðíî è íàäåæäíî ïðèëîæåíèå çà åëåêòðîííà òúðãîâèÿ ïîä
PHP. Îñîáåíî àêî òúðñèø ïðåíîñèìîñò ì/ó Linux è Windows.

Âëàäèìèð Äæóâèíîâ

  • Във връзка с: