Re: lug-bg: PHP & SQL

  • Subject: Re: lug-bg: PHP & SQL
  • From: gf@xxxxxx (Georgi Chorbadzhiyski)
  • Date: Tue, 12 Feb 2002 19:41:08 +0200

Vladimir Djouvinov wrote:

> Âÿðíî å, ÷å MySQL íå ïîääúðæà òåçè ôóíêöèè. Íî òîâà íå çíà÷è, ÷å òè íå
> ìîæåø äà ãè èçïúëíèø â òâîÿòà àïëèêàöèÿ êàòî ïàê ïîëçâàø MySQL.

Çàùî òðÿáâà äà ñå ìú÷è ÷îâåêà êàòî ìîæå äà ïîëçâà áàçà äàííè êîÿòî
ãè ïîääúðæà è å íàïúëíî ACID ñúâìåñòèìà, ÷å îòãîðå íà òîâà è å ñ
BSD ëèöåíç ;)

> Ìèñëÿ, ÷å íà bgIT.net ñ ÌÄÌ ñìå èçïúëíèëè ïîíå ïúðâèòå äâå íåùà, áåç äà å
> áèëî íóæíî äà ñìåíÿìå MySQL ñ äðóãà áàçà ;-)
>
> Ïîãëåäíè íàïðèìåð system/object.php -> object_delete() çà äà âèäèø êàê ñå
> ïðàâè ðåêóðñèÿ çà garbage collection.

Õè÷ íå å äîáðà èäåÿ äà ñå ïðàâÿò òàêèâà ðàáîòè íà php, äà íå çàáðàâÿìå
÷å ñå _èíòåðïðåòèðà_, òúé ÷å ñêîðîñòòà íå å íà âèñîòà

> Ìèñëèø ëè, ÷å PHP å íàé-ïðàâèëíèÿò èçáîð çà åäíî òàêîâà ïðèëîæåíèå?
> Ïîãëåäíè è Java servlets - èìà ïî-äîáðà ïîääðúæêà çà ñåñèè, à è Java
> ïëàòôîðìàòà ïðåäëàãà ïî-âèñîêà ñèãóðíîñò îò åäèí PHP ñêðèïò.

Òîâà ïúê êàêâî òðÿáâà äà çíà÷è? Êàêâè ñà òåçè ãðàäñêè ëåãåíäè?

  • Във връзка с: