Re: lug-bg: PHP & SQL

  • Subject: Re: lug-bg: PHP & SQL
  • From: vd298@xxxxxxxxxxxxxxx (Vladimir Djouvinov)
  • Date: Tue, 12 Feb 2002 21:00:56 +0000 (GMT)

Zdrasti Georgi!

On Tue, 12 Feb 2002, Georgi Chorbadzhiyski wrote:

> Çàùî òðÿáâà äà ñå ìú÷è ÷îâåêà êàòî ìîæå äà ïîëçâà áàçà äàííè êîÿòî
> ãè ïîääúðæà è å íàïúëíî ACID ñúâìåñòèìà, ÷å îòãîðå íà òîâà è å ñ
> BSD ëèöåíç ;)
Mychenie ili ne, tezi operacii vse pak sa izpylnimi i bez tqhnata
poddryzhka pod MySQL - tova imah predvid. Tqhnata lipsa ne zhachi, che
MySQL e posredstvena baza. Ili s drugi dumi, koito iska tezi funkcii da se
izpylnqvat na nivo DB, neka da potyrsi druga baza, predi da trygne s
kritika srestu MySQL.

> Õè÷ íå å äîáðà èäåÿ äà ñå ïðàâÿò òàêèâà ðàáîòè íà php, äà íå çàáðàâÿìå
> ÷å ñå _èíòåðïðåòèðà_, òúé ÷å ñêîðîñòòà íå å íà âèñîòà
E, tova si e izbor na Valeri. Kolko ms po-byrzo ste byde obache?

> Òîâà ïúê êàêâî òðÿáâà äà çíà÷è? Êàêâè ñà òåçè ãðàäñêè ëåãåíäè?
Gradskata legenda prodylzhava:

        * namespace management pri PHP i Java: kyde popadat HTTP POST i
          GET promenlivite v PHP? Koga be vzeto reshenie da se polzvat
          XML podobni namespaces v PHP?

        * kak se kachvat fajlove pri PHP? Kak se e stignalo do PHP
          fukciqta is_uploaded_file()? Input poleto MAX_FILE_SIZE?

        * kyde se izpisvat greshkite v PHP? Kakyv exception handling
          predlaga PHP?

        * kakvi sa nachinite za izpylnenie na chuzhd kod pri PHP i Java?

        * kakvi sa nachinite za upravlenie na sesiite pri PHP i
          servlets/JSP?

        * kalko dobra e OO poddryzhkata na PHP za tezi, koito iskat
          da polzat OO?

Dali tezi gradski legendi ne proiztichat ot fakta, che PHP e "design by
steer" ne moga da kazha sys sigurnost. Vyv vseki sluchai PHP e edin mnogo
efektiven skriptov ezik za HTTP, s dobori zaimstvaniq ot Perl.

No ste mi e intersno da vidq nqkakva statistika za polzvaneto na PHP vyv
front-end i middle-ware e-commerce prilozheniq.

Pozdravi,

Vladimir Djouvinov

  • Във връзка с: