Re: lug-bg: PHP & SQL

  • Subject: Re: lug-bg: PHP & SQL
  • From: valery@xxxxxxxxxx (Valery Dachev)
  • Date: Tue, 12 Feb 2002 12:48:01 GMT

Vladimir Djouvinov writes:

> Çäðàñòè Âàëåðè,

Zdrasti, Vlado,

> Ïðè ìåí ðàáîòè. Ìîæå áè ñè çàáðàâèë äà ïðîìåíèø è post_max_size
> ïàðàìåòúðà â php.ini, êîéòî óêàçâà ãîëåìèíàòà íà äîïóñòèìèòå POST
> îïåðàöèè (ôàéëîâåòå ñå êà÷âàò ñ POST).

Hmmm ... rabotata e tam, che ne pomnia tochno opciata, s koiato zadadoh
max size pri file upload, no prosto tova e edinstvenata, koiato imashe v
php.ini-dist. Tia e na 20M v momenta, no shte probvam da sloja
post_max_size, pa dano stane, zashtoto tova naistina mi e problem.

> Ìîæåø äà ïðîáâàø äà ïîñòàâÿø òåçè ðåçóëòàòè âúâ ôàéëîâå íà äèñêà, íî
> òðÿáâà âåäíàãà äà çàòâàðÿø äåñêðèïòîðèòå êúì òÿõ, â ïðîòèâåí ñëó÷àé âìåñòî
> çà ïðîìåíëèâè ùå õàáèø ïàìåò çà îòâîðåíè áóôåðè íà ÎÑ íèâî. Ïúê ïîñëå ÎÑ
> ñàìà ùå ñè ðåøàâà äàëè äà êåøèðà òåçè ôàéëîâå èëè íå, ñïîðåä ñâîáîäíàòà
> ïàìåò.

Tova shte e dosta natovaren site i shte mi se otrazi seriozno kakto na
rabotata s failovata sistema, taka i na zarejdaneto na saita. Po barzo shte
stava v pametta.

> MySQL å äîáðà çà êàêâîòî å íàïðàâåíà. Êàêâî çíà÷è "ïî-ñåðèîçíè"
> ïðèëîæåíèÿ? Ïðîñòî âñÿêî ïðèëîæåíèå ñè èìà èçèñêâàíèÿ. Ñëåä êàòî íàïðàâèø
> àíàëèç íà èçèñêâàíèÿòà, ìîæåø äà ðåøèø êîå SQL èçïúëíåíèå å íàé-ïîäõîäÿùî.

Ami ... spomenah v drug mail.

> Äðóãàòà ñâîáîäíà àëòåðíàòèâà íà MySQL å PostgreSQL.
> Èíà÷å Oracle èëè DB2 àêî òúðñèø ïðåíîñèìîñò ì/ó Linux è MS Win.

Triabva mi bezplatna ;-). PostgreSQL, ako uspeia da go kompiliram i raboti
pod Winboze. V momenta sam pod Linux, no ima dopalnitelna sistema, koiato
triabva da varja kam saita v badeshte i tia e pisana na takiva havi, deto
e ludost da se podkarat pod Linush ...

  • Относно: