Re: Re: lug-bg: Linux - E.R.P SAP ...

  • Subject: Re: Re: lug-bg: Linux - E.R.P SAP ...
  • From: todorin@xxxxxx (Todor Belev)
  • Date: Tue, 12 Feb 2002 08:20:08 +0200

Momche,
hubavo che si fen na Solaris, no za men toi e myrtyv otdavna.
Tyrsene ne che niama - prosto ima no za jalost povecheto
vendori se izlagat i predlagat samo reshenia za Winboze.
Ne iskam da chuia i za Solaris- ot tryn ta na glog sa kazali
horata.

Todorin

www.stolichno.com - Âèðòóàëíîòî èçæèâÿâàíå Stolichno!