Re: Re: lug-bg: Linux - E.R.P SAP ...

  • Subject: Re: Re: lug-bg: Linux - E.R.P SAP ...
  • From: teodor@xxxxxxxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Tue, 12 Feb 2002 10:32:23 +0100

gluposti.
vseki seriozen software developer na mrezhovi reshenia, koito iska da e "v
krak" se zasilva i kum
Windows i kum UNIX.  I  estv  razrabotvat versia na producta za Solaris,
kato nai-shiroko razprostranen
komersialen UNIX.

Za spravka, shte ti kazha, che nai-golemite sistemi za upravlenie na bazi
danni (accounting i t.n.),
ako sa za UNIX, to sa pisani za Solaris :)))

Sled tova mnogo dumi, edin presen (za men) primer - Steel  Belted Radius na
Funk Software, komersialen
Radius server. Ima versii za Windows NT/2000 i za Solaris ;)))