Re: lug-bg: GCC again

  • Subject: Re: lug-bg: GCC again
  • From: edac@xxxxxxxxxxx (Ilia Trendafilov)
  • Date: Mon, 18 Feb 2002 06:36:51 +0200

> ami gcc ste mozhe da vika "as" i "ld" ako e kompilirano s takyf support.
> Tova sa compiled options syotvetno (i nqkoj drugi da re4em;):
> configure -v --enable-languages=c,c++,java,f77,proto,objc
>  --prefix=/usr
>  --infodir=/share/info
>  --mandir=/share/man
>  --enable-shared
>  --with-gnu-as
>  --with-gnu-ld
Da prekompiliram gcc ne moga na syotvetnata mashina
> tuka ste se nalozhi li da ukazhesh pytq i do test.o ?
v direktoriata, v koiato e test sym, ne mislia che e neobhodimo :))
> ami ne e mnogo lesno taka da se pravi, mozhe bi propuskash nqkoq opciq za
> "as" i "ld" ... mozhe bi Target <ARCH> options za "as" i drugi ima mnogo
> koito gcc im gi podava avtomati4no...  kato 4e li output file-a ne e
> linknat nesto kato horata ... neznam :)
To tova e vsyshtnost osnovnia vypros, koito zadavam
> e ne moga da komentiram gcc-tata koito idvat s distrotata ... neznam...
> ili mozhe bi ti si si go kompiliral tova gcc i si propusnal nqkoj options
> na configure-to :). Da beshe dal output-a ot gcc -v :)
ot RH-to (syjeliavam, gore kydeto sym pisal 7.2 e pravopisna greshka:)
Reading specs from /usr/lib/gcc-lib/i386-redhat-linux/2.96/specs
gcc version 2.96 20000731 (Red Hat Linux 7.1 2.96-81)
Ot Slacka ne moga da dam v momenta, zashtoto tochno sega pisha pod
Windows i ne me myrzi da reboot-vam, ama mislia che vyprosyt mi e po-
skoro konceptualen otkolkoto obvyrzan s niakoia distro ili konkretna
versia na gcc

  Ilia Trendafilov