Re: lug-bg: Re: Linksys wmp11

  • Subject: Re: lug-bg: Re: Linksys wmp11
  • From: teodor@xxxxxxxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Tue, 12 Mar 2002 14:04:50 +0100

ok, iznasiam se - tolkova neadekvatnost na edno miasto za tolkova malko
vreme riadko se wizhda.

ti iavno ne mi razbra tunkata shega kum.
v isp-planet forumite imashe edin laf, che ako ne si sledil threada ot
nachaloto, ne se puhai po sredata.

I vse pak, shte si otdelia malko ot vremeto, za da prosledia threada.

1. Boris pita dali niakoi znae kude ima draiveri za Linksys.

2. Az mu kazvam, che Linksys sa s PRISM chipset, za koito draiverite sa
chast ot WLAN-NG proekta.

3. Mano se namesva v threada neadekvatno, kato postva reply na Boris: "Az
polzvam Orinoko i niamam
    nikakvi problemi".  Toi ne che i Boris ima (ili pone ne gi spodelia),
prosto pita za draiveri choveka.

4. Az pravia namek na Mano za neadekvatnia mu posting.

5. Namesva se i Rosen, koito kazva: "Az sushto polzvam Orinoco i niamam
problemi, a s Linksys imam
    problemi".

6. Az se opitvam da napravia namek na Rosen, che nikoi ne e i povdigal na
vupros temata: "Koi kakvi
    problemi ima/niama s Orinoco i Linksys, i ot kakvo estestvo sa tia
problemi", a  PROSTO  Boris
    beshe popital DALI NIAKOI IMA *DRIVERI*  ZA   *LINKSYS*.  No nameka
prosto beshe po-zavurtian i
    humoristichen, shtoto se okaza che vuv foruma ima strashno obidchivi
hora.

7. Ti Spase reshi, che da pokazhesh che "winagi mozhe oshte"  (spriamo
termina "neadekvatni izkazvania")
     i se  natrese s gazkata  v  tulpata.

    To ne che i az sum pisal gluposti ot nedoglezhdane (kato suveta s
prekompilacia na kernela, a toi usera
    nema root access), ama  niakoi hora tuka ubiha kocha s mistriata.

/me se hvashta za glavata i se potulva.

P.S. Nishto lichno kum  nikogo :)