Re: lug-bg: AMR i CNR ustroistva + Linux

  • Subject: Re: lug-bg: AMR i CNR ustroistva + Linux
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Tue, 12 Mar 2002 15:40:25 +0200

On Tuesday 12 March 2002 13:52, you wrote:
> Zdraveite,
> Niakoi ima li predstava ot tova ima li v Balgaria CNR
> i AMR ustroistva?

mnogo trudna rabota ste e da sreshnesh takova device v .bg :)
eventualno ako nqkoi ot vnositelite
se syglasi na da napravi special pory4ka za teb.

> [...]
> namirat na niakoi danni platki.
> Na tiah se slaga neshto kato analogovo cifrov
> preobravozatel i chovek se snabdiava s neshto kato
> modem.
> Absoliutno el cheapo, no kato se ima predvid winmodem
> maniata, e logichno.
> Potarsih iz Varna - niama takiva neshta. Niakoi ot
> targovcite mi kazaha che sa tarsili, no i v Sofia e
> niamalo, obshto vzeto vnositelite nikoga sa niamali
> nalichnosti.
> Po cenovite listi niama takiva ustroistva.
> Niakoi da mi dade poveche info?
> I osobenno vazhno - ima li nachin da se podkarat pod

http://www.modem-help.freeserve.co.uk/chips/smlhamr.html#linux
http://www.modem-help.freeserve.co.uk/help/webboy.html

maj ste imash 4esta da se sgur4ish s SmartLink HAMR5600 modem naprimer, koito
ste zabodesh na AMR slota na dunoto ako uspeesh da se spazarish s nqkoj da ti
dostavi tozi device.
P.S. Imaj milost kym sebe si, kogato se birish s podobni winsoft nestica  :)

--
Greets,
fr33zb1