Re: lug-bg: Dial-on-demand + drugi glezotii

  • Subject: Re: lug-bg: Dial-on-demand + drugi glezotii
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Wed, 13 Mar 2002 16:55:07 +0200

On Wednesday 13 March 2002 15:20, you wrote:
> Guys, imam slednata zadachka - linux box (njakakuv gateway), mreza zad
> nego, internet, ftp server. Gateway-a i ftp servera sa pod moj kontrol.
> Zadachata(po-skoro teoretichnata postanovka) e slednata - user ot
> vutreshnata mreza pravi ftp kum gateway-a, toj dial-va ISP, diga ssh tunel
> sus ftp servera i prez tunela clienta si stovarva stokata v ftp servera.
> Dotuk sum podkaral dial-on-demand-a. Imam njakolko idei kak da realiziram
> ostanalata chast ot upraznenieto, no zasega gi obmisljam. Njakoj ako e
> pravil neshto podobno - shte mu buda blagodaren za suvet, know-how ...
> [...]

q narisuvaj 4e nesto ne e qsno koj kude e i kvo run-va ...
a ina4e tova ste e nqkuf po razshiren slu4aj na tozi kojto naprimer opisa za
izteglqneto na postata s POP3 prez ssh tunel i celio traffic  mezhdu clienta
i remote demona minava prez port 22 naprimer i CPU-tata na clienta i servera
zdravo sa zaeti s cryptirashti operacii - sheguvam se razbira se :)
(ssh -L -R options).

ta dokolkoto razbrah tvoq internal user nqma li da mu e po lesno da se ssh-va
kym Gateway-a. Tam na Gateway-a run-va ftp client kojto podava na ssh demona
kojto e pak na Gatewaya, kojto pyk ot svoq strana se connect-va kym remote
ssh demona, kojto pyk podava na remote FTP demona i obratno po verigata...
(takyf ssh tunel mozhe da se organizira i ne samo s ftp client i remote
demon, ami i za drugi services). Samo da setnesh neobhodimite stojnosti za -L
i -R na ssh-a na Gateway-a i remote FTP machinata.

--
Greets,
fr33zb1