RE: RE: lug-bg: Off topic: Prozorez EksPi za Bulgarskata Administ rac ia ?!

  • Subject: RE: RE: lug-bg: Off topic: Prozorez EksPi za Bulgarskata Administ rac ia ?!
  • From: j_jov@xxxxxxxx (Jovko Jovkov)
  • Date: Mon, 1 Apr 2002 16:09:16 +0300

Veche e fakt systestvuvaneto na Sdruzhenie Svoboden Softuer.
Ima li smisyl da se pravqh hilqdi fondaci sdruzheniq i drugi takiva. V edin
moment ste se okazhe, che sa prekaleno mnogo i ako v kraina smetka (ah,
kolko mi se iska) se poluchi nesto tezi organizacii da zapochnat da se borqt
pomezhdu si za vliqnie. Neka syzdavame kolkoto se mozhe po- malko takiva i
vsichki da sa pod edna shapka. Che ste ima nerazbiratelstva - tova e qsno,
no po - dobre te da sa v edna organizaciq otkolkoto da se stigne do
razdelqne. I bez drugo sme prekaleno malko i vse oste sme dostatychni nikoi.
Ako zapochnem oste sega da se delim ...

Hora, molq vi mislete s glavite si. Vsichki nie poznavame do bolka
balkanskiq mantalitet. Neka da mu obqvim voina i da ne pravim s 3 choveka
chetiri partii. Ako suymeq da byda dostatychno ubeditelen, skoro vreme ste
ima edna vliqtelna organizaciq (firma) zad gyrba ni. Neka ne razvalqme
vsichko