Re: lug-bg: Speshno: Ne boot-va.

  • Subject: Re: lug-bg: Speshno: Ne boot-va.
  • From: z42510@xxxxxxxxxxx (Boyan)
  • Date: Wed, 10 Apr 2002 08:34:40 +0200 ((MEZ) - Mitteleurop. Sommerzeit)

Mersi za podrobnija otgovor, dava mi novi nadedjdi. Imam edno novo
predpolodjenie, ama edno po edno.

On Tue, 9 Apr 2002, George Danchev wrote:

> Vse pove4e si mislq 4e update-a na BIOS-a ne e pri4inata za
> problema, osven tova v edin ot starite ti postingi 4eta 4e
> vrystaneto na stariq bios systo ne pomagalo. Nesto e pipano i
> omazano po init scriptovete, ili konfiguracionnite fajlove na
> display managera - xdm ili xfre86... ili ti ili nqkoj neposlushna
> i/ili bugava instalaciq na nqkoq programa.  nqma li na4in da
> reinstalirash tova xdm, kdm ili tam kyfto displey manager imash,
> ako trqbva deinstall i posle install. Siguren sym 4e nqmash backup
> na /etc-to, no nqma li na4in da backup-nesh segashnoto systoqnie
> [...]

ima nachin da backna /etc bez problemi. Ne sym siguren dali obache
instalatsija kato single shte vyrvi osobeno pri suseto. Pri nego
trjabva da minavat istoriite prez YAST, a pyk tochno toi e sydran v
momenta.

Zabeljazvam che pri rychnoto startirane na uslugite, sled start
network, pcmcia i alsasound mi dava syobshtenie:

modprobe: Note:/etc/modules.conf is more recent than
/lib/modules/2.4.1-4GB/modules.dep

Ottuk se setih, che SuSE distributsijata idvashe s dve jadra, ednoto
standartno/stock i drugoto safe settings. Nishto chudno kato single
user da rabotja s drugoto jadro. Ako pitash mene, to se dyrdji
chudesno, dori po-dobre ot standart, dori musika i apm suspend ili
hibernate bezotkazno.

Vyprosa mi e (malko typichyk) kak da razbera s koi kernel rabotja v
momenta? Koja komanda shte mi izdade imeto i pyteka do image-a?

Jasno stava che ne sym se zanimaval s jadra dosega, pyk i ne e imalo
nudjda. Symnenieto mi e che neshto linkovete kym staroto jadro modje
da sa si otishli ili pyk kym njakoi biblioteki.

Pozdravi,
Boyan