lug-bg: Re: predlojenie za tema za seminara

  • Subject: lug-bg: Re: predlojenie za tema za seminara
  • From: andrei@xxxxxxxx (Andrei Boyanov)
  • Date: Tue, 30 Apr 2002 22:05:18 +0300

pratih maila i do lug-bg@ kato cc:, ama neshto ne se polchi...

> Towa spored men bi bila mnogo interesna tema. Move da ima hora deto mnogo
> razbirat, no kakwa polza ot towa. Nali za towa prawim seminar. Kojto ima
> nqkakyw opit da go spodeli sys drugite, a ne da si go znae samo toj.

> Tazi tema systo ne e losha. Imame nuvda ot malko konkretni merki i dejstwiq w
> towa otnoshonie.

> Wse pak ne zabrawqj che towa e sminar, a ne diskusiq. T.e. edin chowek chete
> lekciq, a drugite go slushat. Dopustimi sa repliki ili wyprosi, no ne i
> golemi diskusii.

[...]
> S risk da stana dosaden pak ste kava. Spored men mnogo po-dobre bi bilo ako
> wzemesh antivirusnata tema, zastoto tq e mnogo aktualna.
> No w krajna smetka ti ste si reshish po koq i kakwa tema ste goworish.

hte go pratia pak maila i do lug-bg@, iskam da chuia pone dve-tri mnenia.

v krajna smetka moga da govoria i za antivirusite, shte imam okolo sedmitsa da se podgotvia, pyk i ne bi triabvalo da mi e chak takyv problem, edno vreme bachkah kato antivirusen programist...

a pyk drugata tema za razvitieto i kakvo az mislia i moga po vyprosa mojeme i v krychmata da ia obsydime.

> Nakratko: Molq te wyrni edno pismo i daj tochna formulirowka na temata, dwete
> si imena i kavi koga ste dojdesh na seminara, za da moga da publikuwam
> informaciqta na WEB.

Andrei Boyanov sa mi dvete imena i moga da dojda na seminara na vreme (ako ne se uspia, ama tova e nepredvidimo).

btw, shte ima li video projektor i komputer na seminara? moia laptop vchera mi go otkradnaha. projektor moga da donesa, ako niama...

rgds,
Andrei