Re: lug-bg: eh standarti standarti... (Pismo do Prezidenta) - that's all

  • Subject: Re: lug-bg: eh standarti standarti... (Pismo do Prezidenta) - that's all
  • From: gf@xxxxxxxxxxx (Georgi Chorbadzhiyski)
  • Date: Fri, 31 May 2002 01:30:57 +0300

Àíãåë Âúëêîâ wrote:

> Õàéäå è àç â êþïà :)
>
> [ FLAME ON ]
> Òîçè âîò å ïðàâåí ïîíå 2-3 ïúòè îòêàêòî ñëåäÿ ëèñòà.
> Äî êîëêîòî ñè ñïîìíÿì ïîñëåäíèòå äâà ïúòè ñå ñòèãíà äî "ïðåïîðúêàòà" äà ñå
> ïîñòâà íà êèðèëèöà  â êîäèðîâêà cp-1251 è ñ ïðàâèëíè õåäúðè.
> Ìàé å êðàèíî âðåìå íà web-a èëè âúâ footer-a äà ñå ïîñî÷è ïîíå òîâà ïðàâèëî
> çà ïîñòâàíå â ëèñòà( Òî ñå å âèäÿëî ÷å ñàìî ÷åñòîòî öèòèðàíå íà Net Ettique
> íå ïîìàãà ).
>
> [ FLAME OFF]
>
> À èíà÷å, êîéòî èñêà âúïðîñà/ìíåíèåòî ìó äà ñå ÷óå ò.å. ïðî÷åòå ùå ñå ñåòè ñàì
> [...]

Äîáðå äå, íå ìîæå ëè íàðîäà äà ñè êà÷è _ñâåñòíè_ åìàéë êëèåíòè è äà ïðåñòàíàò
òåçè ãëóïàâè äèñêóñèè. Ïîëçâàì Mozilla è äîêàòî íÿêîé íå èçðåâà (íå ïîìíÿ âå÷å êîé
áåøå) íå áÿõ çàáåëÿçàë ÷å êîäèðàíåòî å UTF-8. ßâíî õåäúðèòå ñà áèëè êîðåêòíè. Å
ùîì ñå ïîñòâà ñ êîðåêòíè õåäúðè êàêâî çíà÷åíèå èìà êàêâà å êîäèðîâêàòà? Àðãóìåíòà
çà äâóáàéòîâèòå ñèìâîëè è çà "òðàôèêà" å ïúëíà èçìèñëèöà IMNSHO, çàùîòî àêî
õîðàòà ñå íàó÷àò êàê ñå öèòèðà ùå ñå ñïåñòè äîñòà ïîâå÷å òðàôèê â ëèñòà, îòêîëêîòî
àêî íå ñå ïîñòâàò ïî âåäíúæ íà ìåñåö ïèñìà ñ UTF-8 (èëè UTF-16)