Re: lug-bg: eh standarti standarti... (Pismo do Prezidenta) - that's all

  • Subject: Re: lug-bg: eh standarti standarti... (Pismo do Prezidenta) - that's all
  • From: oleg-lug@xxxxxxxxx (Oleg Shishmanov)
  • Date: Fri, 31 May 2002 10:12:16 +0300 (EEST)

> Äîáðå äå, íå ìîæå ëè íàðîäà äà ñè êà÷è _ñâåñòíè_ åìàéë êëèåíòè è äà ïðåñòàíàò
> òåçè ãëóïàâè äèñêóñèè. Ïîëçâàì Mozilla è äîêàòî íÿêîé íå èçðåâà (íå ïîìíÿ âå÷å êîé
> áåøå) íå áÿõ çàáåëÿçàë ÷å êîäèðàíåòî å UTF-8. ßâíî õåäúðèòå ñà áèëè êîðåêòíè. Å
> ùîì ñå ïîñòâà ñ êîðåêòíè õåäúðè êàêâî çíà÷åíèå èìà êàêâà å êîäèðîâêàòà? Àðãóìåíòà
> çà äâóáàéòîâèòå ñèìâîëè è çà "òðàôèêà" å ïúëíà èçìèñëèöà IMNSHO, çàùîòî àêî
> õîðàòà ñå íàó÷àò êàê ñå öèòèðà ùå ñå ñïåñòè äîñòà ïîâå÷å òðàôèê â ëèñòà, îòêîëêîòî
> àêî íå ñå ïîñòâàò ïî âåäíúæ íà ìåñåö ïèñìà ñ UTF-8 (èëè UTF-16)

Koj e kriterija za svesten e-mail klient? Kude e garancijata, 4e za da
polzvash Mozilla (tvoja primer) ili Netscape na pc-to shte ima X? Ti shte
kajesh che vseki moje da si go sloji, no ne e taka. Polovinata dokumenti
gi 4eta napravo ot monitora na mail servera i estestveno ne moga da si
sloja X tam. Osven tova ima hora sus slabi pc-ta deto sushto ne mogatda si
slojat X ili sa takiva s EGA ili Hercules grafi4ni karti.
Spored men naj-dobrija mail klient e tozi, kojto vurvi na naj-mnogo
kompjutri (i486,i686,PowerPC,Mips i t.n.).
Spored men kriteriite za da kajesh kojmail klient e dobur za dosta
po-shiroki.