Re: lug-bg: VideoDrivers for Permedia 3000

  • Subject: Re: lug-bg: VideoDrivers for Permedia 3000
  • From: atanasm@xxxxxxxxxxxxxx (Atanas Ivanov)
  • Date: Thu, 06 Jun 2002 13:09:17 +0300

  Àíãåë Âúëêîâ wrote:

>Pusni mi edno copie na /var/log/XFree86.0.log kogato puskash X-sa s
>glint+ti_pm.

OK puskam Vi configa i loga saotvetno, shtom voorajen sas source kazvate
che triabva da tragne, nishto drugo ne mi ostava osven da sledvam
zarakite ;)))
Maj izliza che ili az ne go okazvam RAMDAC-a kakto triabva ili on si
znae IBM525 i posle not supported!

>Ima dve opcii koito moje da sa ti ot polza ako drivera ne otkriva avtomati4no
>ramdac-a na kartata(ne sym siguren oba4e dali imat efekt pri "glint"):
>	Ramdac "ramdac-type"
>	DacSpeed  "speed"

A sintaksisa na tia redove, pak i na RAMDAC-a koia speed?

>Vpro4em koia versia na XFree idva s tozi Mandrake?

Mandraketo varvi s 4.2.0, no ima XServeri za savmestimost 3.3.6

> [...]
>#include "TI.h"
>#include "glint.h"
>static RamDacSupportedInfoRec IBMRamdacs[] = {
>    { IBM526DB_RAMDAC },
>    { IBM526_RAMDAC },
>    { IBM640_RAMDAC },
>    { -1 }
>};
>
>static RamDacSupportedInfoRec TIRamdacs[] = {
>    { TI3030_RAMDAC },
>    { TI3026_RAMDAC },
>    { -1 }
>};
>
>è ò.í. îò îñòàíàëèÿ ñîðñ ñòàâà ÿñíî,÷å âúïðîñíèÿ ramdac ñå ïîääúðæà îò

Abe ako stane s taia karta, ste imam da cherpia mnogo
Merci oste vednaj!
P.S.
Taj kato tova post-che mi se varna ot Spas zaradi razmera (ne biah
kompresiral fajlowete), moje i da ne mi
otgovariash, zashtoto trampih bez pari taia platka s ATI 3D RAGE PRO s
edno mace, deto samo Win znae.
Sega rabotata zaspa, no vse pak si drapnah source na XFree 4.2.0 i ste
vidia zashto podrazbira samo IBM525
RamDAC, pa moje i da portvame X-a  za takava sistema ;-)

<HR>
<UL>
<LI>application/x-zip-compressed \\\\\\\\\ \\\\: XF86.zip
</UL>