Re: lug-bg: VideoDrivers for Permedia 3000

  • Subject: Re: lug-bg: VideoDrivers for Permedia 3000
  • From: whitefang@xxxxxx ( )
  • Date: Sat, 8 Jun 2002 12:48:40 +0300

On Thursday 06 June 2002 13:09, Atanas Ivanov wrote:

> OK puskam Vi configa i loga saotvetno, shtom voorajen sas source kazvate
> che triabva da tragne, nishto drugo ne mi ostava osven da sledvam
> zarakite ;)))
> Maj izliza che ili az ne go okazvam RAMDAC-a kakto triabva ili on si
> znae IBM525 i posle not supported!

To4no kakto ste go okazali v XF86Config, se zadava.Ne sam siguren samo za
imeto
Ramdac "TI3026" # ili "TVP3026" ili "TI3026_RAMDAC"

Oba4e X Server-a ne polzva XF86Config, a XF86Config-4 ( tova e default za X4 i
v se vijda ot log-a )

Osven tova si prehwyrlete malko ModeLine's ot XF86Config -> XF86Config-4, 4e
tam ima samo niakolko reda sys nestandartni resolucii( za TTF display-i ).

> A sintaksisa na tia redove, pak i na RAMDAC-a koia speed?

Skorostta e v Mhz. Clock-a na koito raboti Dac-a. Predpolagam 4e niama da e
neobhodimo tazi opcia da se podava ako pravilno se razpoznae ili ukaje tipa
na dac-a. Sintaksisa i to4no takyv:
Section Device
        Ramdac "TI3026"
        DacSpeed "120"	# Ako primerno DAC-a e 120Mhz
End Section

> Mandraketo varvi s 4.2.0, no ima XServeri za savmestimost 3.3.6
>
> Abe ako stane s taia karta, ste imam da cherpia mnogo
> Merci oste vednaj!
> P.S.
> Taj kato tova post-che mi se varna ot Spas zaradi razmera (ne biah
> kompresiral fajlowete), moje i da ne mi
> otgovariash, zashtoto trampih bez pari taia platka s ATI 3D RAGE PRO s
> edno mace, deto samo Win znae.
> Sega rabotata zaspa, no vse pak si drapnah source na XFree 4.2.0 i ste
> vidia zashto podrazbira samo IBM525
> RamDAC, pa moje i da portvame X-a  za takava sistema ;-)

Zashtoto pravi probing na HWD sys modula za IBM RamDac i toi detectira TI3026
kato IBM525, a tozi naistina ne se poddyrva ot IBM.c( RamDac). Ako probinga
se pravi ot modula TI Ramdac-i bi triabvalo da razpoznae pravilno 4e e
TI3026.
(--) GLINT(0): This IBM RAMDAC is NOT supported by this driver, aborting'
TI.c shteshe da kaje:
(--) GLINT(0): This TI RAMDAC is NOT supported by this driver, aborting'