Re: lug-bg: Sendmail problem

  • Subject: Re: lug-bg: Sendmail problem
  • From: nick@xxxxxxxxxx (Nick Bashev)
  • Date: Wed, 19 Jun 2002 17:00:44 -0400

Hi ,
ne znam dali si si reshil problema no ako si chel iz faq na sendmail moze da
si obyrnal vnimanie na takyv problem kogato imash niakyde tesen mtu size.
Vse oshte tyrsia smislen otogovor na tozi vypros opitah se da pogledna kakvo
znachenie ima tochno tova za ip header-a. Na men predi 2-3 godini mi beshe
stanalo tochno tova neshto. Ne s vseki mail server go imashe tozi problem no
opashkata mi beshe stanala kilometrichna. V posledstvie otkrih che imam
problemi s otvarianeto na niakoi serveri predimno bg az polzvam mobicom s
tunnel link za internet. Sled edna bezsyna nosht stignah nai nakraia do faq
na sednmail v koito se kazva pri problemi ot tozi rod da se namali mtu
size-a na interface-a ti. Ako ne si nameril reshenie na tvoia problem
probvai tova neshto na men mi pomogna makar che ne mi stana mnogo iasno
kakvo tochno vizdash ti. Shte e hubavo da se pokaze malko info ot log files.
Dano da sym ti pomognal. Skoro imah tozi problem na wireless linii. tam mtu
ne e 1500 a e 1492. Ako niakoi ima problemi s otvarianeto na opredeleni
serveri moze da go probva tova neshto. Ami tova e

Pozdravi,
Nick