Re: lug-bg: sis5513 UDMA problem

  • Subject: Re: lug-bg: sis5513 UDMA problem
  • From: edac@xxxxxxxxxxx (Ilia Trendafilov)
  • Date: Tue, 9 Jul 2002 20:49:28 +0300

> ne6to ne uspiavam da pusna UDMA na dano ASUS P4S533 sas SiS 4ipset i Linux
> Slackware 8.1 kernel 2.4.18. HDD e Maxtor 80GB. Moje li niakoj da me
> posavetva kakvo da napravia?
ne znam dali pravilno sym razbral vyprosa, po princip
hdparm -d1 -X udma2 /dev/hda
triabva da reshi problema doniakyde. Spored informaciata, koiato izpisva
hdparm '-X udma2' "puska" HDD-to na 66MHz rate, koeto opredeleno ne e
maximuma na dynoto (VIA chipset) i harda mi (Maxtor ATA/100 5400rpm
40GB), nai-veroiatno i na tvoia :).
Sled
hdparm -d1 -c1 -m16 -X udma2 /dev/hda
hdparm -t kaza approx 30MB/sec, ne znam dali tova ti e dostatychno (za
moiata domashna mashina mislia che stiga :)).

Kak obache da se izpolzvat dokrai ATA/100 ili ATA/133 ne mi e iasno, shte
sym blagodaren ako niakoi znae i kaje kak tochno.