Re: lug-bg: Evolution 1.0.5 Cyrillic

  • Subject: Re: lug-bg: Evolution 1.0.5 Cyrillic
  • From: valery@xxxxxxxxxx (Valery Dachev)
  • Date: Fri, 16 Aug 2002 11:53:13 +0300 (EEST)

On 16 Aug 2002, Ivaylo Toshev wrote:

> Instalirvate si TTF shrivtove, primerno kakto sum opisal v statiata "KAK
> DA SE BULGARIZIRAME-NOV TERTIP" na http://linux-bg.org
> Tam sum opisal i kak se setva cirilicata v Evolution. I bachka i na
> vijdane i na pechat.
> Êàêòî è àç ñè ïèøà è ïîëçâàì Evolution v momenta.
> Sega pisha na latinica, shtoto ne sum siguren dali mojete da chetete
> kirilicata.

Az li burkam neshto, nesho se e sburkalo ili ... izvunzemni mi pipat po
PC-to. Znachi, kato nachalo, imam instaliran bglinux, no ne go polzvam.
Tova vliae li ? Opisan mi e vse pak putiat do kirilichnite shriftove, kato
imam i dopulnitelni, koito sam sum si instaliral. Napravih vsichko vuv
vuprosnoto HOWTO (kato izkliuchim tova, che spestih -e opciata na
ttmkfdir, tui kato takava opcia, vuv debian testing mai niama vuobshte).
Dobavih i reda v /etc/X11/fs/config, kakto i direktoriata v
/etc/X11/XF86Config-4, kakto za vseki sluchai i v /etc/X11/XF86Config.
Uvi, nikakuv rezultat. Otdavna sum pipnal v "HTML Viewer" nastroikite na
Gnome Control Center-a i sega pak go napravih da pregledam. Vsichko e na
windows-1251 vse edno za drug encoding ne e chuvalo. No tozi Evolution
sigurno poluchava signali ot kosmosa, zashtoto ot X-a mai ne moje ...

Pozdravi,
Valeri.