Re: lug-bg: Evolution 1.0.5 Cyrillic

  • Subject: Re: lug-bg: Evolution 1.0.5 Cyrillic
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Fri, 16 Aug 2002 15:55:21 +0300

> Az li burkam neshto, nesho se e sburkalo ili ... izvunzemni mi pipat po
> PC-to. Znachi, kato nachalo, imam instaliran bglinux, no ne go polzvam.
> Tova vliae li ? Opisan mi e vse pak putiat do kirilichnite shriftove, kato
> imam i dopulnitelni, koito sam sum si instaliral. Napravih vsichko vuv
> vuprosnoto HOWTO (kato izkliuchim tova, che spestih -e opciata na
> ttmkfdir, tui kato takava opcia, vuv debian testing mai niama vuobshte).

/usr/share/doc/ttmkfdir/README.Debian
/usr/share/doc/ttmkfdir/changelog.Debian.gz

> Dobavih i reda v /etc/X11/fs/config, kakto i direktoriata v
> /etc/X11/XF86Config-4, kakto za vseki sluchai i v /etc/X11/XF86Config.

da ne bi problema da e v tova 4e se opitvash da servirash fonts s xfs i s
XFree86 ednovremenno ... ostavi tova samo na XFree86.

a btw, XFree86 4.X pyrvo gleda za /etc/X11/XF86Config-4 , i ako ne go nameri
togava tyrsi XF96Config, taa 4e posledniq e izlishen ...

bglinux e napylno izlishen pri debian ... e maj mozhe da grab-nesh nqkoj
fonts, no maj kvoto trebe e upload-nato v archiva ...

--
Greets, fr33zb1
[catching up with Sid (the boy next door who destroyed toys :-)]