Re: lug-bg: Debian Instalation - Za Skeleta

  • Subject: Re: lug-bg: Debian Instalation - Za Skeleta
  • From: g_georgiev.sz@xxxxxx (G. Georgiev (Skeleta))
  • Date: Mon, 02 Sep 2002 09:45:52 +0300

Marian Popov wrote:

>     Zdraveite !
>
>Na seminara v SZ tazi godina skeleta obiasni na dylgo i nashiroko
>kak se instalira Debian Linux i zatova vyprosa mi e nai-veche kym nego.

V grupata ima dosta hora, deto imat poveche opit ot men v instaliraneto
i nastriokata na Debian.
Az imam 2 slujebni mashini, ednata ot koito e server i ne moga da
eksperimentiram s novi
instalacii chesto, a i ne obicham.

>Izteglih si pyrvite dva diska na Debian 3.0r0 i ne znam dali te shte sa mi
>dostatychni za minimalna instalacia koiato da ima samo ssh i ftp daemoni.

Nai-veroiatno samo parvia disk shte ti e dostatachen za povecheto neshta.

>Ne znam obache dali sym izteglil pravilnia disk 1 zashtoto imashe niakakyv
>NONUS koeto na men nishto ne mi govori. Az izteglih drugoto.
>
>Ta interesuva me ako mojesh da mi obiasnish poneje az do sega sym instaliral
>samo Slackware, RedHat i Mandrake, kak da si napravia minimalna
>instalacia koiato v bydeshte da moga da upgradevam spored iziskvaniata mi.
>Triabva li da polzvam instalacionnoto menu (koeto oshte ne sym vidial),
>ima li niakakvi specialni iziskvania kym failovata sistema, swap diala i
>t.n.t.

Ami parvo procheti saotvetnata knijka za instalirane.

Za da napravish minimalna instalacia, kogato stignesh do poslednata
stapka ot instalaciata, kadeto
te pita za grupi paketi, nasocheni kam specifichni oblasti, triabva da
gi otkajesh vsichkite !

Posle, polzvaiki programata apt-get, da si instalirash samo neobhodimite
paketi.

>Ima li problem ako se instalira na 60GB HDD tam neshto lilo-to mai
>imashe problemi sled 1024 cilindar, ne che m ise e sluchvalo do sega de
>ama...

Bi triabvalo da niama problem.

--

	Skelet