lug-bg:trinux eth0 problem

  • Subject: lug-bg:trinux eth0 problem
  • From: reb00t@xxxxxxx (pol alan)
  • Date: Wed, 04 Sep 2002 11:14:36 +0300 (EEST)

zdraveite

onzi den si izteglih bootflopito na trinux(malka prekompilirana linux
distribucia....tam pishe che e predimno ot slackware 7.x) i niakolko
paketa-bash,perl,php,mysql,apache....i  drugi koito sa neobhodimi za da
rabotiat perl i
php i compania....i vsichko tova na chetiri-pet disketi!!! i v conzolen
rejim
php i perl si rabotiat OK kato komandni interpretatori....obache kato se
opitam da
podkaram apache ili mysql dava greshka:

za apache: SEGMENTATION FAULT

za mysql : ERROR 2002 Can't connect to local Mysql server through
socket '/tmp/mysql.sock' (111)

ega e momenta da spomena che niamam mrejova karta....abe totalno offline
go
polzvam toia pc,i kato se zarejda trinux-a mi dava suobshtenie za
greshka,sled
koeto produljava normalno,eto go i suobshtenieto za greshka po vreme na
zarejdaneto na
trinux ot disketata v ram: Unable to find eth0.Did the kernel recognize
it?
eth0:error fetching interface information:device not found............
dali tova e prichinata za greshkite pri apache i mysql,i dali sled kato
taka e kompiliran toia linux ima nachin da go izluja da mi startira
localno
server ili db??????
Obache imam i druga mini distribucia na linux(basic linux) koiato si
startira
httpd(edin maluk server)....i si go polzvam prez localhost OK....moje bi
taka e kompilirana ne znam......

ako niakoi znae niakakav softwaren emulator li shto li deto da predpolaga
che moje
da mi svarshi rabota,da drasne niakoi red shte sum mnogo 10x....

Ako puk niakoi se interesuva kato men ot malki linux distribucii i ima
niakakvi vaprosi,
moje da mi pishe direktno na emaila(ako e neshto epten specifichno..)
shte se radvam da pomogna ako moga ili da spodelim opit.
12MB-POP3-WAP-SMS---TOBA-E-mail.bG