Re: lug-bg:trinux eth0 problem

  • Subject: Re: lug-bg:trinux eth0 problem
  • From: mitko@xxxxxxx (Dimitar Peikov)
  • Date: Wed, 4 Sep 2002 11:52:21 +0300

Privet,

On Wednesday 04 September 2002 11:14, pol alan wrote:
> zdraveite
>
> onzi den si izteglih bootflopito na trinux(malka prekompilirana linux
> distribucia....tam pishe che e predimno ot slackware 7.x) i niakolko
> paketa-bash,perl,php,mysql,apache....i  drugi koito sa neobhodimi za da
> rabotiat perl i
> php i compania....i vsichko tova na chetiri-pet disketi!!! i v conzolen
> rejim
> php i perl si rabotiat OK kato komandni interpretatori....obache kato se
> opitam da
> podkaram apache ili mysql dava greshka:
>
> za apache: SEGMENTATION FAULT

Naj chestia problem se okazva smesvaneto na standartni moduli za Apache s EAPI
moduli (viz za SSL). Mozesh da si reshish problema ako ostavish samo
standartnite moduli koito sa ot paketa na Apache-to i zabranish vsichko
ostanalo kato SSL, php, perl, ... i posledovatelno da gi dobavjash za da
vidish koj tochno modul ti muti vodata.

> za mysql : ERROR 2002 Can't connect to local Mysql server through
> socket '/tmp/mysql.sock' (111)

        Problema ti e che njamash pusnat mysql server. Client-a se opitva da se
zakaci parvo po UNIX socket kam mysql-a i posle po TCP.
        Puskaneto na MySQL server-a moze da e predshestvano ot configuriraneto my
(viz za mysql_install_db )!!!

> sega e momenta da spomena che niamam mrejova karta....abe totalno offline
> go
> polzvam toia pc,i kato se zarejda trinux-a mi dava suobshtenie za
> greshka,sled
> koeto produljava normalno,eto go i suobshtenieto za greshka po vreme na
> zarejdaneto na
> trinux ot disketata v ram: Unable to find eth0.Did the kernel recognize
> it?

Problema ti s eth0 e che go imash tvurdo configuriran v inicializirashtite
script-ove. Mozesh spokojno da gi ignorirash!