Re: lug-bg: Azbuki

  • Subject: Re: lug-bg: Azbuki
  • From: gf@xxxxxxxxxxx (Georgi Chorbadzhiyski)
  • Date: Wed, 11 Sep 2002 11:17:58 +0300

BIVOL BIVOL wrote:
> Zdravite,
> eto konkretno kkavo skpva bglinux:
> -parvo MC i Linuxconf->razmazvat im se shriftovet i sa po4ti celite na
> kvadrat4eta.

Ako si nastroish shrifta na konzolata problemat shte izchezne. mc mi e
na bylgarski - chete se bez problemi. Ako ne viarvash moga da izpratia
screen shots.

> gadno e.
> -ne mnojesh da puskah gnu prilozhenia, na ezik razli4en ot BG viziram galeon i
> evolution

unset LANG ; evolution
mai raboti...niama nishto obstho s bglinux.
otnovo razpolagam s screen shots.
Pod gnu prilozhenia imash vpredvid GTK prilozhenia, predpolagam ?

> -programite s qt bibliotekite ne rabotiat na cp1251(tova predpolgam e opraveno
> vva versia 4, ama tia ne raboti s Xfree86 3.X)

Ne e viarvno na redhat 6.2 s xfree 3.3.6, kde 1 raboti otlichno. Kirilicata ia ima
navsiakade, triabva da se izpolzva cyrhack, poradi ogranicheniata na xfree 3.3.6

> -lipsa na dokumentacia...

Otnovo ne e viarno v dokumentaciata pishe che po-novite versii iziskvat xfree 4.

> Kao avtora si beshe napravil truda da napishe 4e bglinux 4 ne raboti s Xfree
> 3.X steshe da mi spesti 1 mesec usilia i nervi.Naloji se sam da otkrivam
> koleloto
> Tova konkretnite problemi,koito AZ LICHNO sam izpital.
> pri SUSE 8 i video karta S3.

tipa na video kartata niama absoliutno nishto obshto.

> ZA drugoito PC s Red Hat prosto reshih da si spestia makite...

Ta dotuk problemite sa bili v predklaviaturnoto ustroistvo, ne v samata programa.
Dori i da ima problem v programata "use the source Luke", opraviash prashtash
patch na Anton i problemat (ako ima takyv) izchezva.

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.top.bg/