Re[2]: lug-bg: Azbuki

  • Subject: Re[2]: lug-bg: Azbuki
  • From: bivol@xxxxxxxx (BIVOL BIVOL)
  • Date: Wed, 11 Sep 2002 15:33:01 +0400

Zdraveite,
1.Igrah si sas shrifovte- nisto ne stana Az biah s haknata kirilizacia.
2.unset LANG ; evolution ->toba ne raboti...
probvah lang na POSIX ama se skapah ostanalite nesta...
probvah dinami4ni sas "$LANG=" ii posle "evoluition" ne stana zaradi namaznaite
nesta na bglinux.
3.Kakvo obsto ima s kartata...
http://xfree86.org ste mi shvanesh ideiata
Kakvo obsto ima sas suse ?
ami too ti slaga xfree 3.x vmseto 4 za po-starite karti bez da te predoprdi
ivano->mozhe i da e kazalo po niakoe vreme ama az ne sam mu obarmal vnimanie.
4. v redame-to na bglinux 4.0 tova ne go vidiah......
******************
drugite deto se hvaliat 4e bglinux raboti dobre...
MOLIA vi pro4ete VNIMATELNO postinga mi...
za novi PC-ta to raboti dobre ama e bezmisleno...
**************************************
neka si ima bglinux ama zasto se lansira neprekasnato i se zaribiavat novi
potrebiteli vmesto da ipolzvame standartnia na4in kato normalni hora...
az kato sednah pred linuxa imashe edin ton documenti deto mi obesnivaha kak da
polzbam bglinux vmesto da mi kazhat da kilkna 5-6 pati i vsi4ko e ok...
toav se sistemno ot malak broi hora koito manipulirat cialoto balgosrko linux
obstevo..
otidena
http://www.linux-bg.org/
tam vdiasno na 4elno maisto sa lozhili link za bulgraizacia:
http://lml.bas.bg/~anton/linux
a tova e nvariano na mainata si:
http://www.linux-bg.org/cgi-bin/y/index.pl?page=article&id=advices&key=339858987
 otidete i probvaite da go namerite pri polozhenie che znaete kakvo tarsite...
oarvo e v sekcia articeles , votro e vdisno gore a ne pri articles..
ako ne znaeh kkavo tarsia...
Predstavete si neopitnia potrebitel...
ideita MI E: bglinux  NE E velik..prosto se tolerira i novite potrebiteli sa
mnaipulirani da go polzvat !
NE  MOGA DA RAZBERA KAK MOJE DA BADEM TAKIVA BAIGANIOVCI DORI I V LINUXA.
DORI MAKEDONCITE SA PO DOBRE OT NAS , A UJ SE IZHIVIAVAME KATO NACIA DALA EZIKA
IM !